Overslaan naar inhoud

Logo Dat is Handig

Frequently asked questions


We gaan voor je aan de slag. Dikwijls vraagt een offerte-aanvraag ook een plaatsbezoek, zodat ik de offerte correcter kan opmaken. Ik neem zo snel mogelijk contact met je op.

Overdag sta ik meestal op de werf en dan is het niet altijd makkelijk om een oproep te beantwoorden. Laat een bericht achter op mijn voicemail of stuur een mail. Ik laat zo snel mogelijk iets van me horen.

Zo snel als de planning het me toelaat. Hoe eerder ik het weet, hoe sneller dus. Contacteer me zodra je plannen vorm beginnen krijgen, of zodra je weet dat je huurder vertrekt. Bij de offerteaanvraag zit altijd een timing.

Dat is Handig gebruikt de verkregen persoonsgegevens om de offerte op te maken. Doet de klant na de offerte geen beroep op de diensten van Dat is Handig, dan worden de gegevens gewist een maand na het vervallen van de offerte. Als de offerte goedgekeurd wordt en de werken uitgevoerd worden, dan houdt Dat is Handig de gegevens bij gedurende een periode van 10 jaar, wat de wettelijke bewaartermijn is voor documenten die te maken hebben met bouw en verbouwing. Inzage vragen in je gegevens of je gegevens laten aanpassen, kan door Dat is Handig te contacteren. Dat is Handig deelt geen persoonsgegevens met derden (leveranciers, onderaannemers, …), tenzij op uitdrukkelijke vraag van de klant.

We gebruiken cookies om je ervaring te verbeteren. Kies je voorkeur: